איך לבחור את התוכן המוזיקלי לעסק שלך ?

החלק האחרון והמעניין ביותר בסדרת הפוסטים האלה, מדבר על בחירת התוכן המוזיקלי בעסק שלכם.

למוזיקה יש השפעות פסיכולוגיות רבות, והיא יכולה לבטא רגשות שונים. עבור אנשים רבים מוזיקה היא גם זיכרון, אתם בטח מכירים את הסיטואציה שבה אתם שומעים שיר מסויים ומיד צצה לכם בראש סצינה מהעבר שמזכירה לכם ימים אחרים.

יותר מכך: במחקר שנערך בשנת 2001, חוקרים אמריקאים בדקו את התגובות הבלוגיות שמתרחשות במוח התיכון ובקליפת המוח בזמן האזנה למוזיקה. המסקנה שלהם הייתה שבזמן האזנה למוזיקה, המוח מגיב באותו אופן כפי שהוא מגיב בזמן אכילה או קיום יחסי מין. די מטורף, לא?

כשאתם באים לבחור תוכן מוזיקלי עבור העסק שלכם, כדאי להתחשב במספר גורמים:

  1. מי הקהל שפוקד את העסק שלכם?
  2. לאיזה קהל אתם מעוניינים לפנות? שימו לב שהתשובה לשאלה זו ולשאלה הקודמת לא בהכרח זהה, וחשוב לשים לב לשוני ולבחור את המוזיקה שלכם בהתאם.
  3. האם בשעות שונות של היום אתם פונים לקהל שונה? למשל, בר-מסעדה שפונה בשעות הבוקר לקהל בוגר יותר, ובשעות הערב לקהל צעיר.
  4. איזו אווירה אתם רוצים לתת לבית העסק שלכם: אווירה מרגיעה או אינטנסיבית? מכירתית או חווייתית?

כל אלה שאלות שיש להתייחס אליהן בבואכם לבחור את המוזיקה המתאימה להשמעה בעסק שלכם. שימו לב שיש גם להתאים את המוזיקה למקום הספציפי בבית העסק: יכול להיות שבחדר המתנה נשמיע מוזיקה שונה מזו שתהיה בתוך חדר הטיפולים עצמו.
כך למשל, אם מדובר בחדר המתנה, נתאים לו מוזיקה שמשרה אווירה רגועה ונעימה. לעומת זאת, אם מדובר במקום שוקק חיים ובעל קצב מהיר, מתאים לו מוזיקה הרבה יותר קצבית ובועטת.

דבר נוסף שיש לזכור הוא שאין פורמט אחיד לבתי עסק מאותו ז'אנר: לא לכל החנויות יהיה אותו פלייליסט, רק מהיותן חנויות. לכל עסק יש להתאים את המוזיקה באופן פרטני ומוקפד, על מנת להעניק לו את האופי והסגנון הייחודי לו.

למידע נוסף על מוזיקה לעסקים לחצו כאן 

מוזיקה לעסקים מוזיקה לבית קפה תמלוגים מופחתים
למידע והצטרפות
פלייליסט - מוזיקה לעסקים מצליחים
פלייליסט - מוזיקה לעסקים מצליחים

להצעה ופרטים נוספים