חלק משמעותי מכל עסק פיזי שנפתח, הוא האווירה שמתקיימת בו. בין אם מדובר במסעדה או בחנות בגדים – אתם רוצים ליצור תחושה מסוימת לקהל שמגיע אלכם, ואחת הדרכים ליצור את התחושה והאווירה הרצויות היא באמצעות מוזיקה.
השמעת מוזיקה בעסק שלכם היא נושא רחב מאוד, והוא כולל תחתיו תתי נושאים והסתעפויות רבות. הפעם נדבר על החלק שממנו מתחיל הכל: התשתית שלכם.
כבר בשלב התכנון העסקי שלכם, יש לקחת בחשבון את הנושא של מערכת המוזיקה והרמקולים. יד ביד עם התשתית הפיזית, מגיע נושא האקוסטיקה – חלק שבד"כ מוזנח ולא מקבל את היחס הראוי לו בתכנון הכולל.
כאשר אתם באים לתכנן את מערכת המוזיקה בעסק שלכם, יש שני פרמטרים חשובים שעליכם לשים עליהם דגש:
נקודה נוספת וחשובה שחשוב להתייחס אליה: בבתי עסק שמארחים לקוחות, אני תמיד אמליץ להציב מספר מגברים שיהיו אחראים על איזורים שונים של בית העסק, כך שניתן לשלוט בווליום ולווסת בין האזורים. זהו פרמטר חשוב אם אתם רוצים לתת פתרונות גם ללקוחות שמבקשים שמע שקט יותר באיזור הישיבה שלהם.